Включването в редица инициативи на добра воля - като градско почистване, озеленяване, рециклиране на хартия или работа с деца и бездомни животинки са не малко разпространени, но дори понякога инициирани от самите служители на предприятието, отколкото от ръководството.

Тази практика е страхотна възможност да създаваме социално лице на фирмата. Хората ще започнат да чувстват, че тя не е просто търговско дружество по договор, а одушевена марка, зад която стоят лица. Но както казах, за жалост тази практика тепърва прохожда в България и се налага само в големите фирми. Напълно грешно разбиране! Помислете колко малко отнема и за една малка фирма да сложи кошчета за разделно събиране на боклука или кошничка за капачки. Това няма как да остане без обществено внимание и ще ви натрупа дивиденти.
Няма коментари:
Публикуване на коментар