четвъртък, 25 април 2013 г.

Прекрасното море

Тъй като ежедневието ми е изключително натоварено, не ми остава много време за почивка. Когато имам такова много обичам да се разхождам по морския бряг. Във всеки един сезон морето е величествено и красиво. Много хора са го виждали само лятото, но повярвайте зимата е невероятна гладка. То ме зарежда с енергия и ми вдъхва спокойствие, навява ми много спомени и предизвиква в мен мечти. Благодарен съм, че съм родом от този прекрасен град - Бургас. Най-хубавия град за живеене, не само за мен. Не мога да си представя да живея някъде, където няма море. Харесвам да ходя на планина, но обожавам водата. Още от малък родителите ми ме научиха да плувам и когато мога, ходя на закрити басейни. Да, но морето си е море. Някакси ми е странно, че хората чакат цяла година за да се насладят на морската необятност. Тук е много оживено именно през летния сезон, когато има много туристи. До някъде им завиждам, тъй като са отделили 10-15 дни за да се насладят на вълните и слънцето. На мен ми се случва все по-рядко, тъй като лятото имам повече работа от другите сезони. Искам един ден, когато имам финансовата стабилност да си купя къща с изглед и в близост до морето, точно на плажа. Там ще мога да практикувам и любимите си водни спортове и да се нося по вълните. Засега ще чакам да дойдат топлите летни дни и да ходя на плаж винаги когато имам време.

Няма коментари:

Публикуване на коментар