неделя, 5 май 2013 г.

Подходяща прическа - добро самочувствие

Всекидневно се срещам с много хора и затова се старая да изглеждам добре. Не съм маниак на тази тема, но все пак полагам някакви усилия. Много важно е да ухая приятно, косата ми да е добре подстригана и чиста. За целта редовно ходя на фризьор и благодарение на професионалните му умения правя най-подходящата за моето лице прическа. Не обичам косата ми да расте и да я пускам дълга, затова веднъж на три седмици ходя да ми подстрижат порасналата коса. Фризьорът ми е дал няколко съвета как да изглежда добре тя. Едни от тях са следните. Всекидневно разресвам косата си с енергични движения и ползвам качествена козметика. Нея купувам само от аптеката и от специализираните за това магазини. Преди време бях са вманиачил да си правя прическа с гел, но като попаднах на некачествен и ми се появи пърхот. Това е един от основните проблеми, появяващ се по косата. Гледката е много неприятна, затова пробвах различни методи за отстраняването му. Някои от тях бяха природни, но аз лично намерих полза от катранен шампоан. Слава Богу от тогава нямам този проблем, но реших да спра използването на гел за коса. Когато времето е по-топло се подстригвам много късо, за да ми е хладно на главата. А и така когато се събудиш сутрин нямаш нужда от прическа. С подходяща прическа и чиста коса самочувствието на всеки мъж пораства. Поне при мен е така.


Няма коментари:

Публикуване на коментар