сряда, 10 април 2013 г.

Приятелките ми

След като миналия ден родителите ми отново подеха въпроса дали си имам приятелка, се замислих за отношенията ми с жените. Днес реших да ги споделя и с Вас. За младата си възраст съм нямал много сериозни връзки. Още в детската градина около мен все се въртяха по няколко момиченца. Тогава ми бяха само приятелчета. Най-вече проявявах интерес към тях, когато бях тийнейджър. Много бързо се влюбвах, но и бързо ми минаваше. Харесах ли си дама започнах да я ухажвам и след като тя клъвнеше ми ставаше безинтересно. Може да се каже, че по-скоро обичах да флиртувам. В онези ученически години имах няколко по-дълги връзки, които продължаваха по няколко месеца. След като завърших Средното си образование нещата се промениха. Приеха ме в университет, където започнаха истинските години на живот и купони. По онова време повече мислихме за пиене и жени, отколкото за лекции. Вече имах сериозни отношения с едно красиво и умно момиче. Връзката ни продължи дълго, поне за мен - около три години. Може би разстоянието ни раздели, тъй като тя беше от провинцията. В момента имам приятелка, но не знам до колко са сериозни нашите взаимоотношения. Не че не се обичаме и разбираме, но поради моята работа нямам много време да бъдем заедно. Тя все иска вечер да излизаме, а аз работя до късно, или пък на другия ден имам бизнес среща. Малко е трудно да се съчетават двете неща - бизнес и любов. До скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар