неделя, 5 април 2015 г.

Какво е warm и cold call?

В превод на български cold call означава студено обаждане и е подход на директния маркетинг, при който дадена компания ви се обажда с някаква оферта. Това е непоискано и неочаквано от вас обаждане, което много хора намират за досадно. Вие по никакъв начин не сте показали интерес към съответния продукт или услуга, за да получите такова обаждане, но ако бяхте, то щеше да се нарича warm call.

Студените обаждания са едни от най-нехаресваните от потребители продажбени тактики, а може би и от хората, които се занимават с тях, защото не са редки случаите, в които им се затваря телефона или им се казват обидни думи. Някои все още разчитат на този подход, но лично аз го намирам за отживелица, при условие че има по-модерни начини за печелене на доверие, простиращи се отвъд само и единствено достигане до продажба.

При топлите обаждания, компанията вие е имала предишен контакт с отсрещната страна под някаква форма. Пример за warm call може да бъде потребителят да попълни форма на сайта ви, където да си остави номера, за да се свържете с него. Друг пример е, когато потребителят отговори на реклама по телевизията, като се обади на посочения номер. При този тип обаждания потребителят сам проявява интерес и ще е по-лесно да спечелите доверието му.

Няма коментари:

Публикуване на коментар