вторник, 12 ноември 2019 г.

Новите поколения в корпоративната среда

Мотивацията никога не е била толкова актуална тема в бизнес сферите, колкото днес. Компаниите вече са разбрали, че служителите са тяхната истинска движеща сила и затова все повече прибягват до средства, с които да поддържат екипа си мотивиран и ангажиран в офиса. Днес ще ви поговоря малко за разликата между начина на мислене на работниците от по-новите поколения Y и Z и за това как безмилостния марш на времето прави стария модел на управление все по-малко актуален в бизнеса.
За разлика от предишните поколения, където най-голямото желание беше професионалната стабилност и доброто заплащане, днешните поколения - Y и Z – имат по-смели стремежи. Водени от предизвикателството и желанието да се развиват лично и професионално, служителите, родени през 80-те и 90-те години на 20-ти век, не искат просто да имат добра работа. Те искат да работят в организация, която им позволява да усъвършенстват талантите си, да печелят добра заплата и също така да имат възможността да насърчават положителни промени в обществото.
Всички тези желания представляват предизвикателство за мениджърите. Добра стратегия е да ги включите в корпоративната култура на организацията си и постоянно да насърчавате техните таланти. Искате ли да знаете как да направите това и как да мотивирате този нов контингент от млади служители и да събудите в тях желанието активно да допринесат за успеха на компанията?
Основното е може би желанието да променят света. Те искат нещо с цел. Следователно, ако те не виждат начин да добавят стойност за обществото с работата си, това увеличава шанса да се почувстват демотивирани. Затова е от съществено значение да заложите на различни начини за ангажиране на тези професионалисти, за да се възползват от техните многобройни качества и техния тласък към иновация и желание за принос към промяната на обществото, насочвайки всичко това към успеха на бизнеса.
Как можете да постигнете това? Ще ви дам няколко предложения в следващата си публикация.

Няма коментари:

Публикуване на коментар