Както обещах, продължавам темата от предишната публикация.
Професионалистите на хилядолетното поколение са добили репутация на по-непостоянни и вечно търсещи. Но това, като всеки стереотип, не отразява нюансите на ситуацията и не обръща внимание на причините. От друга страна, те са изключително квалифицирани хора, всеотдайни и склонни да и да допринесат значително за резултатите на компанията, която е успяла да ги спечели. За да се възползвате от пълния потенциал на тези работници и да не ги оставяте да се чувстват демотивирани във фирмата, ето няколко съвета:
Заложете на гъвкавостта
Гъвкавостта е функция, която много се цени от новото поколение, когато става въпрос за работа. Тези професионалисти са по-ангажирани с резултатите, отколкото с изпълнението на строги графици. Те искат да постигнат целите, не просто да отброяват часове. Това е добре и за двете страни – в края на краищата този, който печели най-много от това, е компанията.
Дайте глас на служителите си
По-младите специалисти също имат желание да бъдат изслушани от компанията, като дават мнения, които могат да помогнат за развитието и подобряването на вътрешните дейности и процеси.
С голям капацитет за креативност новото поколение иска да допринесе ефективно за развитието на бизнеса, тъй като това им дава цел, върху която да работят. По този начин, за да поддържате мотивираните и ангажирани тези работници, не забравяйте да се допитвате до мнението им.
Усъвършенствайте навика за обратна връзка
Изключително важно за качеството на работата е обратната връзка и също представлява важен фактор за мотивирането на служителите. По този начин едновременно имате възможност да ги предупреждавате за възможни грешки и ги поздравявате за добрите им резултати. Обратната връзка е компас, който ръководи професионалиста при развитието на неговата дейност. Професионалистите от новото поколение се интересуват от това да знаят резултатите от своята работа. Следователно мнението на ръководителя на екипа е от основно значение, за да се знае дали те са на правилния път и как могат да подобрят по-нататък своята дейност в рамките на компанията.
Погрижете се за обстановката на работното място
Работата в хармонична, съвместна, организирана и спокойна среда е друг важен критерий на новите работници. Организационният климат, освен че е от съществено значение за повишаване на производителността на околната среда, се намесва и в качеството на живот на служителите на компанията - а това е от водещо значение за поколението на хилядолетието.
Не е лесно да си лидер. Следователно разбирането на характеристиките на служителите на компанията може да бъде решаващо за успеха на стратегията за управление на екипа, а също и за целите на самата организация.
Няма коментари:
Публикуване на коментар